2011. szeptember 17., szombat

A szántóverseny

Tegnap délután ismét elindultunk a Desedára a szokásos kis sétánkra, de még épphogy beértünk Toponárra, drága Szerelmem kiszúrt egy táblát, miszerint SZÁNTÓVERSENY van a közelben (a Kaposvári Állattenyésztési Napok keretében). Arra is fordultunk, de nem láttunk semmit, csak a sátrat és én jó sok fényképezni való virágot, gazt, kukoricát. Persze masinát nem vittem most magammal. Így megbeszéltük, hogy ma délelőtt kinézünk, hátha ma lesz a verseny, én meg közben alkotok. Hát ki is mentünk nem túl korán: 9 óra magasságában, de nem volt még szántás sehol. Hát én nem is nézelődtem nagyon, belevetettem magam a tájba és a szemközti szántóföldbe-szó szerint. A lányok is élvezték, hogy a nagy semmiben botorkálunk. Matyi meg pláne! Sikerült is pár jó képet csinálnom a családról is, és a terepről is. Viszont a szántóversenyt nem tudtuk megnézni, csak ahogy felsorakoznak a traktorok, és kimérik maguknak az egyenest, de olyan sokáig húzták a kezdést, hogy el kellett jönnünk, mert a lányok kezdtek éhesek és fáradtak lenni, meg nem utolsósorban mindkettő bűzbombaként árasztotta magából a kakaszagot! :)



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése