2011. október 7., péntek

Utolsó meleg hétvégét kihasználva

Október elsején ismét döglesztő meleg volt. Gondoltam, még kihasználjuk, hogy ilyen szép az idő, és elruccantunk egy séta erejéig Szigetvárra a vár melletti parkba.
Hát elég nehezen indult a séta, mert a csajok mindenáron át akartak motorozni a híd túloldalán lévő forgalmasabb útszakaszra, és óriási hisztiben törtek ki, mikor ezt nem engedtem - ÉN GONOSZ! Hogy miért nem hagyom őket szórakozni?! Mindig mindent tiltok! Hát én meg azt nem értem, hogy miért mindig csak veszélyes és öngyilkos dolgokat akarnak csinálni ezek a leányzók!?! Bár már többen mondták, hogy nemcsak az enyémek ilyenek, hanem ez a gyerekek alaptermészete! Erre meg nagyon nem vagyok felkészülve! Pedig már nem is vagyok olyan túlféltő anyuka, mint a legelején, és mégis - az ilyen mutatványaiktól majd megáll bennem az ütő!!! Játszótérre már egyedül el sem merem vinni őket, mert tényleg nem tudok ketté szakadni, ők meg nem akarnak egy helyen játszani, hanem tutira a játszi két legtávolabbi pontján lévő játékok tetszenek meg nekik! :)
Szóval nagy nehezen rávettük őket, hogy motorozzunk inkább a vár mellett lévő járdán a parkon át. Sok kerékpáros sem volt, mint a desedai kerékpárútvonalon, itt már sokkal lazábban szórakozhattak. Tetszett is nekik minden: két óra alatt alig tettünk meg vagy másfél km-t (és ezt oda-vissza értem).
Hazafelé aludtak is egy kicsit a kocsiban. :)






Gabi szerint ebben a felsőben olyanok, mint a Bigi Boyok a disney-s Duck Tales-ből. :D Ő nem is nagyon szereti ezeket a felsőket. Kis sittesek, de olyan cukik! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése