2011. december 25., vasárnap

Békés, Boldog Karácsonyt kívánok!

Hát a 2011-es év is nagyon a hajrában van->mindjárt 2012-t írunk!

Tegnap megérkezett Jézuska a Nagy családhoz is! Lett szép karácsonyfa állítva, a lányoknak nagyon tetszik. 
Gréti folyamatosan igazgatja a díszeket, valamit biztos nem jó helyre tettem. Lilli meg kapásból kiszúrta és leráncigálta az egyetlen csokimikulást róla.
És a fa alatt volt sok-sok játék! Csupa darabokra szedhető!!!Nem is győztem utána az alkatrészeket egy kupacban tartani és tartatni.
Gabival nem ajándékoztunk egymásnak semmit, de nem a mi hibánk! Én megrendeltem egy Totalcar-os retro bögrét, de olyan tutin csomagolták be, hogy szállítás közben az összes máz letört a pereméről. Én felhívtam a Bookline-t még 4.-én, hogy mi történt, és hogy jó lenne, ha küldenének egy másikat, amit készségesen vállaltak is, de 10.-én jött egy levél Liának, hogy pár nap csúszás várható, nem felejtkeztek el róla, aztán azóta semmi! Szóval nem érkezett cserebögre. Gabi pedig elindult tegnap délután, hogy megvegye a kerti növényekről szóló könyvet (amit délelőtt nézett ki a Tescóban), de elkésett: már bezárt az a fránya Tesco! Így most csak a lányok kaptak ajándékot, de persze nem is volt baj: a csajok úgyis összetördelték volna a bögrét, a könyvet meg összetépkednék vagy összefirkálnák.
Szóval összességében: jól sikerült szentesténk volt.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése